Velká lóže (+ML)
Velká lóže (+ML)
Malá lóže
Přihlásit
Plníme orlí pera
Svitek
Tituly
1. světlo
2. světlo
3. světlo
4. světlo
Mistrovství
Začínáme
Co by měl každý znát
To nejlepší z praxe
Mistrovství - jak na to
Zásady plnění
Šerpa
Glejty
Stoupání na horu
Historie
Svitek v Čechách
1. světlo
1S Postřeh, vidění
VL + ML
1S1 Kimova hra
Dívej se 2 minuty na skupinu 30 předmětů na stole a potom vyjmenuj nebo napiš:
24 předmětů
ČIN
28 předmětů
VELKÝ ČIN
ML:
Vyjmenuj 20 předmětů
1S2 Vyskvrnění králíka
Ve třech případech z pěti správně vyskvrň králíka ze vzdálenosti 28 m (viz zkouška zraku v KLM) a rozeznej a správně zakresli 6 plejád
ČIN
Ve třech případech z pěti správně vyskvrň králíka ze vzdálenosti 37 m a rozeznej a správně zakresli 7 plejád
VELKÝ ČIN
1S3 Setonova hra
Ten, kdo připravuje zkoušku, umístí na hrací desku o 5 × 5 polích 5 kamenů jednoho druhu a 5 kamenů druhého druhu (např. černé a bílé kameny). Ten, kdo plní zkoušku, se může na desku s kameny dívat pouze 5 s. Poté se deska zakryje, načež hráč rozložení kamenů zakreslí na papír, nebo znázorní položením dalších 5 + 5 kamenů na druhou desku. Za správný kámen na správném místě se počítá bod. Zkouška se opakuje 10× (maximum je 100 bodů).
Získej takto:
75 bodů
ČIN
95 bodů
VELKÝ ČIN
1S4 Zapamatování cesty
Ten, kdo připravuje zkoušku, si připraví klikatou trasu v prostředí adeptovi neznámém: cizí město, neznámá krajina. Poté provede adepta trasou, která vede ve městě po ulicích, cestách, průchodech atd. nebo ve členitém lesním terénu po stezkách, průsecích apod. (Vhodné například pískovcové oblasti apod.).
Po projití připravené trasy najdi stejnou cestu zpět a na žádném rozcestí se nespleť:
Při 15 odbočkách na rozcestích (křižovatkách) a délce min. 2 km
ČIN
Při 30 odbočkách na rozcestích (křižovatkách) a délce min. 4 km
VELKÝ ČIN
Projekt věnovaný plnění orlích per dle
Macek Jiří, Wilhelm Petr a kol:
Svitek březové kůry, 2013
Knižní podobu lze zakoupit v
obchůdku Ligy lesní moudrosti
.
O projektu
API
info@orlipera.cz
×